Buna ziua, locuiesc intr-un bloc contorizat-fiecare apartament si sunt debransata de la sistemul centralizat de termoficaredin luna Iunie 2019(cu proces verbal de debransare)Am depus la asociatia de locatari procesul verbal si cu toate acestea in lunile Noiembrie si Decembrie am de plata mai mult decat are alt apartament(alt bloc) la pausal. Ce pot sa fac?
comparatiile intre blocuri nu sunt extrem de relevante. dvs sunteti obligata sa platiti o contravaloare a consumului de energie aferent tevilor blocului ce trec prin apartamentul dvs (chiar daca v-ati debransat), precum si cel al incalzirii spatiilor comune. verificati mai intai sumele pe care le platesc vecinii dvs si daca este o neregula in calculele asociatiei
Pentru analiza si eventual raspuns la obiect este necesar sa furnizati date relevante
In baza documentelor eliberte de catre asociatia de proprietari pentru debransare,a documentelor depuse de dv pentru dare in functie centrala termica,sigur asociatia de proprietari a inregistrat in evidenta de calcul caldura+apa calda aspectul ca dv sunteti debransata de la furnizare apa calda +agent termic
Verificati atent natura sumelor impuse pe lista de intretinere aferent caldura +apa calda
Pe de alta parte,conform disp L nr 196/2018 proprietarii debransati de la sistemul centralizat de furnizare utilitati ,detin obligatia sa achite lunar cote parti comune