Buna ziua.Sunt proprietarul unui autoturism Ford focus 2005 In urma cu doua luni am dus autoturismul in service pentru o revizie.S au inlocuit piese in valoare de 3000 lei.(distributie,bucse,discuri ,consumabile).Atunci cand am scos masina din service am observat ca nu se tureaza corespunzator.Dusa inapoi ,ca s a defectat turbo .Bine,schimbam turbo .Alt ulei ,filtre ,etc 2000 lei.Dupa 500 km ,aceeasi problema.Inapoi in service de unde rasp ca s dus din nou turbo.Fiind in garantie trimis inapoi .Raspunsul ca de fapt nu turbo e problema ci o alta la motor pe care inca nu o stiu.Intrebare .Cum ar putea fi trasi la raspundere cei de la service ,pentru ca daca diagnosticau corect masina nu eram dispus sa o mai repar .
Buna ziua,
Pentru a-i putea ”trage la raspundere” , trebuie obtineti o hotarare judecatoreasca.
Acest lucru presupune dovedirea in instanta a celor ce sustineti.
Astfel un prim pas ar fi o expertizare a masinii de catre un expert auto; apoi notificare catre cei de la service (avand la baza acea expertiza); apoi o actiune in instanta in care aduceti ca proba acea expertiza si alte probe. Evident ca expertiza facuta anterior deschiderii actiunii, este o expertiza extrajudiciara, de care instanta nu este obligata sa tina cont. Dar, fara acea dovada nu aveti un temei sa deschideti actiunea. Apoi in cadrul procesului va trebui facuta o noua expertiza judiciara, dispusa de catre instanta.
Trebuie sa tineti cont ca toate cheltuielile cad in sarcina dvs. In caz ca veti castiga, le veti putea solicita de la unitatea de service auto.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
pana la toate aceste etape, verificati documentele emise de service si acceptate de dvs: daca exista undeva cel putin o diagnosticare pe care ati platit-o, atunci cele de mai sus se pot sustine cu mult succes. daca insa factura consta doar in inlocuiri de piese si reglaje, service-ul va putea sustine linistit ca a facut ceea ce ati solicitat.