Am efectuat reparati la coloana de scurgere si am schimbat teava de apa calda care sunt parti comune ale blocului din buzunarul propriu deoarece asociatia de locatari nu mai aveau bani din fondul de reparati . Ne-am inteles cu ei sa platim noi si ne vor restitui ei bani . Vor sa facem declaratie si cerere , plus facturi si chitante ceea ce mi se pare cam mult .... Este normal sa ni se dea bani inapoi ? si daca da si ei nu vor ii putem da in judecata ??
Pentru a vi se restitui banii dati pentru reparatia pe coloana comuna este necesar sa prezentati factura si chitanta privind aceste cheltuieli. Numai pe baza acestor acte fiscale se pot scadea banii din gestiunea asociatiei.
Nu este normal cum s-a procedat.
Trebuia sa faceti sesizare la presedintele asociatiei, scrisa si inregistrata.
Daca-i o avarie asociatia trebuie sa o remedieze imediat din orice fonduri, urmand sa repartizeze costurile pe cota indiviza in lista urmatoare de plata.
Daca nu e avarie, se discuta in comitet se cauta si selecteaza o firma, etc.
Se face repartizarea costurilor, conform devizului, pe lista de plata, se incaseaza bani (macar partial) de la proprietari si se efectuiaza lucrarea.
Daca la sesisarea dv scrisa ati primit raspuns scris ca asociatia (presedinte, administrator) nu poate, nu vrea, nu are bani, sau chef sa faca reparatia atunci faceti dv reparatia pe cheltuiala dv atentionandu-i in scris si solicitandu-le ajutorul macar sa caute firma, meseriasi, etc. Asa se poate face si deviz, factura, rteceptie si aveti toate dovezile pentru un eventual litigiu cu cei din conducerea asociatiei.
Pe baza sesizarilor, a documentelor aveti sanse si in instanta sa obtineti banii.