Deoarece nu există dialog iar conducerea asociației (președintele, administratorul și comitetul executiv) refuza sa îmi arate facturile de la furnizori (am făcut cerere și mi-a refuzat-o, am trimis recomandata și a primit-o dar nu mi-a dat răspunsul) am luat decizia de a strânge semnături pentru adunarea extraordinara. Întrebări :
1.Tabelul cu semnături trebuie sa aibă și data la care am început sa strâng semnăturile?
2.Actuala conducere are dreptul sa îmi solicite sa vadă cine a semnat?
3.pe ordinea de zi vreau sa pun schimbarea actualei conduceri sa să supunem la vot.
4.daca schimbam actuala conducere, ce se întâmplă după aceasta adunare?
5.avand in vedere ca e f posibil sa fie cu scandal am dreptul sa cer sa vina de la politie sa supravegheze aceasta adunare?
6.noi avem pe lista un alt președinte, comitet și ii vom prezenta locatarilor către vot însă nu avem o opțiune pt administrator în persoana fizica ci am vrea sa propunem o firma de administrație. Cum facem, supunem la vot tot atunci la adunare sau mergem la ușa la fiecare cu tabel?
7.care e termenul cel mai scurt pt reconvocare? Am auzit ca e o chichita legislativa care îmi permite sa reconvoc după 15 minute
Mulțumesc mult pentru răspuns!
Nu conteaza data cand incepeti sa strangeti semnaturile. Doar sa scrie clar pentru ce semneaza.
Actuala conducere nu are ce face cu acest tabel.Nu sunteti obligat sa il aratati.
Chiar daca pe ordinea de zi a AG nu sunt trecute alegeri, puteti propune pe loc alagerea altui comitet, presedinte. Se supune la vot; daca 50%+1 sunt de acord, vor avea loc si alegeri.Valabil si pt administrator.
Daca se schimba conducerea, se vor preda actele conform legii...adica in 5 zile.
Puteti cere la politie sa vina cineva la AG. Se practica si este mai bine.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru corecta si completa dv informare studiati disp L nr 196/2018
Nu este necesara data cand ati demarat procedura de obtinere semnaturi
Este temeinic si legal sa prezentati tabelul ,pentru a se verifica daca exista obtinut acordul a minimum 20% dintre proprietari
Daca reusiti sa schimbati actuala echipa manageriala,urmeaza ca aceasta sa predea documentele noii echipe care va continua activitatea de administrare a asociatiei de proprietari
Toate hotararile pe care intentionati sa le obtineti urmeaza sa fie consemnate in ordinea de zi a adunarii sa fie discutate si votate de catre participantii la adunarea generala
Nu marjati pe chichite...daca nu a fost intriunit cvorumul la ora X fiti sigur ca nu este nici corect si va genera dispte sa reconvocati alta adunare dupa 15 minute
Respectati dispozitiile in vigoare pentru a obtine hotarari in conditii legale care sa nu poata fi contestate de catre cei interesati sau nemultumiti
Este bine sa respectati cat de mult se poate din prevederile legii 196 (100% este de dorit dar, practic imposibil) pentru a reduce orice posibilitate de contestare ulterioara. Mai ales ca este deja o situatie incordata in cadrul asociatiei.