avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 299 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Chiriasi straini
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Chiriasi straini

Buna seara. In blocul nostru un proprietar a inchiriat apartamentul de 4 camere unor tineri din Spania sustinand ca sunt studenti. In primul rand as dori sa aflu daca proprietarul este obligat sa prezinte Presedintelui o copie dupa contractul de inchiriere si copii dupa actele de identitate ale acestor chiriasi. In al doilea rand as vrea sa stiu daca asa zisii studenti au obligatia sa se inregistreze ca rezidenti sau ceva in genul acesta. Am spus asa zisii studenti deoarece nu stiu ce studenti sunt acestia deoarece activitatea lor se desfasoara mai mult noaptea. Incepand cu ora 21 acestia pleaca si se intorc pe la orele3-4 dimineata. Problema e ca sunt galagiosi si deranjeaza.Culmea e ca in cursul zilei dorm, practic nu ii vede nimeni iesind din casa pana seara. Sunt nopti cand cei 4 nu pleaca din apartament, in schimb vin alti tineri la ei si stau toata noaptea pana dimineta. Nu dau muzica tare insa vorbesc tare, tipa, rad si din pacate e deranjant deoarece fiind noapte se aude tot. Le-am sesizat lucrul asta si lor si proprietarului. Am vorbit si cu un politist local insa mi s-a spus ca daca nu dau muzica tare nu au ce sa le faca. Ma intreb si va intreb si pe dumneavoastra ce fel de studenti sunt acestia care practic au activitate doar noaptea si ce pot sa fac ca sa aflu care este statutul lor si mai ales cum sa procedez cand fac galagie (fara a da drumul la muzica) Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: adimanea , utilizator 07:34, 9 Februarie 2020
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pentru corecta si completa dv informare studiati atent disp L nr 196/2018