Bună ziua.V rog să îmi spuneți ce acte sunt necesare pt gestionarea banilor într-o asociație de părinți de la o grădiniță.Eu sunt casier și țin contabilitatea asociației,dar este abia înființată și nu știu exact ce acte sunt necesare.registre...
Trebuie sa aveti registrul de casa in care veti trece incasarile si platile conform documenteor doveditoare luate numai pe asociatie. Operatiunie se inregistreaza de la infiintarea asociatiei si pana la zi. Veti folosi si carnetul cu file de dispzitii de incasare si plata din care completati atunci cand nu aveti numerar in casa si trebuie sa faceti aport din partea presedintelui.
La achizitia de bunuri pe asociatie pe care s-o faceti numai cu factura, veti completa registrul nir.
Sa aveti chitantier cu care incasati cotizatia membrilor si alte contributii primite in numerar de la membrii si simpatizanti.
Sa aveti ridicat de la banca extrasul de cont daca aveti cont bancar pe asociatie si prin care faceti diferite incasari si plati.
Trimestrial intocmiti balanta si anual veti depune bilantul contabil pentru ong-uri intocmit si semnat de catre un contabil autorizat membru ceccar.
Toate actele contabile din acel trimestru si care au stat la baza intocmirii balantei, le veti indosaria.
Obligatii ong
Maria00
Buna ziua
Sunt in plin proces de constituire a unei asociatii. Scopul acesteia este de a obtine venituri din 2% din venituri, bani folositi pt a sustine ... (vezi toată discuția)