avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comanda online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comanda online

Am plasat o comanda pe evomag, am primit răspunsul " comanda este in curs de procesare" dupa care am primit mesaj ca a fost o eroare de sistem si nu mi se poate onora comanda la pretul afisat atunci cand am plasat comanda.
Este legal? Comerciantul este sau nu obligat sa onoreze comanda preluata?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 12:55, 17 Februarie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
nu intotdeauna. v. art. 1351 NCC:. daca totusi considerati ca vanzatorul este de rea credinta, puteti contesta in justitie pretentiile sale.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectarea livrarii comenzii Universul_tau Universul_tau Buna ziua, Am si eu o problema juridica si nu prea stiu care ar fi solutia... Am comandat de pe un site anumite produse care erau la preturi mai mici fata de ... (vezi toată discuția)
O tentativa de inselaciune online marioshik marioshik in data de 3.12.2010 am comandat pe un site care gazduia un magazin online un produs care avea pretul stabilit la 5 la suta din valoarea lui,mentionez ca si ... (vezi toată discuția)
Am făcut mai multe comenzi online după ce am sesizat o eroare de afișare preț, dar mi s-au anulat. ar trebui comerciantul să le onoreze? GherasimGeorgeMarian GherasimGeorgeMarian Buna ziua,am dat mai multe comenzi pe data de 24 atat cu plata online cat si ramburs.Mi-au anulat toate comenzile pe motiv ca pretul a fost gresit.Produsele au ... (vezi toată discuția)