Am doua spete si le multumesc celor care au timpul necesar sa ma ajute. 1.La un spatiu(apartamentul administratorului) unde este sediul social al firmei s-au cumparat usi, gresie,etc.
Am inregistrat 231;4426=404 iar in baza pv de receptie a lucrarii 212=231.
Intrebarea mea este daca sunt corecte inregistrarile si pe ce perioada se va face amortizarea avand in vedere ca spatiul a fost declarat ca sediu social la infiintarea firmei(acum 15 ani). 2. Aceeasi firma a construit un foisor(pentru acesta la fel am avut numai facturi de materiale(lemn,suruburi,tigla,etc) si in plus am mai avut factura de proiectare- de construit l-a construit administratorul care este priceput la astfel de lucrari,nemaiangajand pe altcineva.
Inregistrarile le-am facut ca si mai sus.
As dori sa stiu daca sunt corecte inregistrarile si de asemenea care ar fi perioada de amortizare.
1. Daca apartamentul este al administratorului , toate lucrarile ar trebui sa le pui pe intretinere si reparatii ( punct 1).Daca o recunosti prin PV Receptie ca plus valoare , impunerea pt cladire ( a admin.) va fi mai mare si oricum nu o poti amortiza pe societate.
2. Foisorul (pentru care trebuie sa ai autorizatie de constructie) este un corp separat asimilat imobilului/ sau imprejmuire . Durata amortizare - depinde din ce este construit .
Lemn ? Constructii din lemn / imprejmuiri lemn 1.6.3.1. 8-12 ani .Metoda ramane aceeasi pe care o folosesti la celelalte imobilizari.
Constructie noua
simona12
firma la care lucrez construieste o cladire noua pt birourile firmei. Doresc sa stiu ce intregistrari contabile se fac pana la definitivarea lucrarilor si ... (vezi toată discuția)
Cum inregistrez?
rodia
Am primit o factura cu tigla(asociatul a acoperit casa in care este declarat si sediul social al firmei).
Cum ar trebui sa inregistrez(231;4426=404 si apoi in ... (vezi toată discuția)