Am trimis telefonul mobil de 2 ori pt reparatie in garantie la firma de la care l am cumparat, asa mi au cerut ei. A 3a data l am trimis intr un service autorizat Samsung care mi au comunicat ca am pierdut garantia intrucat a fost reparat intr un atelier neautorizat.
Cei de la firma de unde l am luat mi au inchis tel in nas.
Ce e de facut?
A 3a data l am trimis intr un service autorizat Samsung care mi au comunicat ca am pierdut garantia intrucat a fost reparat intr un atelier neautorizat.
Ionnutu a scris:
Care circuit? Eu l am trimis la vanzator. Nu cred ca ai inteles
Mai Adriane! Trebuie sa ti explic ca la cls. I-a. Deci de 2 ori a fost trimis vanzatorului care apare pe garantie si ca urmare a solicitarii acestuia cand l am contactat, iar a 3 a data nu l am mai trimis la ei ci intr un service SAMSUNG autorizat.
Nu te mai baga, ca vad ca nu te pricepi. Cred ca aici ar trebui sa raspunda oameni pregatiti.