Buna ziua,
In ultimul aproximativ un an de zile, angajatorul a introdus cladirea in care imi desfasor activitatea in lucrari ample de constructie si reparatii. Treptat, angajatii au fost obligati sa isi mute activitatea de la un etaj la altul, dintr-o incapere in alta, cu restrangeri de spatii de lucru si depozitare documente de lucru.
Cel mai important este faptul ca activitatea profesionala se desfasoara in conditii de zgomote puternice (bormasini, picamere, bucati de constructii cazute, piese metalice cazute in biroul de lucru etc), dar mai ales praf si mizerie, conditii de igiena precare si fara a pune la dispozitia angajatilor materiale de igienizare si dezinfectie.
In prezent, in contextul epidemiei COVID 19 si a declararii situatiei de urgenta, continuam activitatea in aceleasi conditii.
In plus, pentru ca activitatea de constructii, reconditionari, daramaturi etc din cladire se extinde si la nivelul la care imi desfasor activitatea suntem somati sa ne mutam la un alt nivel (din nou), fara ca acel spatiu sa asigure conditii minime de spatialitate, si respectare a masurilor precizate in Decretul pentru Situatie de Urgenta in Romania.
Prin urmare, in atare conditii, imi pot da demisia si solicita angajatorului plata salariilor pentru toata perioada prevazuta in CIM, precum si daune materiale si morale?
In caz ca am nevoie imi poate acorda consultanta juridica pentru aceasta situatie un expert din echipa Dumneavoasta?
Va multumesc pentru un raspuns rapid si documentat.
Marin Cruceru
Cel mai recent răspuns:
Cruceru Marin , utilizator
11:54, 17 Martie 2020