Pe scurt, problema este urmatoarea :
In ianuarie 2020, firma de securitate cu care am contract de paza, a facut o modificare de echipament la sistemul nostru de alarma. Din acel moment, facturile sunt tot mai mari. Aici ma refer la facturile pentru telefonie fixa la Telekom. Am sesizat problema dar nu s-a intamplat nimic. Factura pentru februarie a fost 1350 lei. Am sesizat telekom ca este o gresala si am primit raspuns negativ. Nu este gresala, s-a facturat corest 10700 de impulsuri/minute. Am contactat si firma de paza. Raspunsul lor a fost ca echipamentul este conform si ca nu ar fi vorba de 10700 de minute.
Ce sa fac in continuare? Cei doi furnizori isi arunca vina de la unul la altul.
Să sesizați ANPC, dacă sunteți persoană fizică și să-i dați în judecată, dacă nu se rezolvă problema, conform contractelor pe care le aveți încheiate cu cele două firme. Dacă nu sunteți persoană fizică, ci juridică, aplicați prevederile contractuale - Notificare de rezolvare a incidentului, pe cale aqmiabilă, acțiune civilă împotriva celor două firme (constatare și pretenții)..