avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1015 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Sunt student si am un apartament in chirie!
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Sunt student si am un apartament in chirie!

Buna ziua, eu sunt un student din Hunedoara iar eu fac facultatea in Cluj-Napoca,Stau in chirie, am facut un contract pe un an printr-o agentie valabil de la Septembrie 2019 pana la Septembrie 2020. Perioada aceasta, a venit coronavirus iar facultatile s-au inchis, as vrea sa stiu daca este vreo lege pentru a reduce pretul chiriei sau ceva asemanator, am vorbit cu propietarul apartamentului iar acesta a spus ca contractul e contract si el vrea sa platim suma integrala.
Multumesc !
Nu există nicio lege în acest sens. Se discută, însă doar pentru persoanele juridice.
Singurele facilitati pana la acest moment sunt amânarea plății pt persoane juridice care si-au încetat activitatea în această perioadă.
Stimate domn,

Chiria nu poate fi redusa, in contextul starii de pandemie, intrucat nu exista o dispozitie normativa, in acest sens.

Nu poate surveni o amanare a platii chiriei.

Va sugerez, insa , sa notificati proprietarul, in sensul de a renegocia, de a adapta contractul de inchiriere perfectat,retinand starea de pandemie declarata.

Reactiile sunt favorabile, prin acordul partilor putand interveni modificari ale clauzei contractuale referitoare la chirie.

Puteti apela la un avocat, pentru a concepe notificarea , prin care sunt expuse cerintele dvs.( activitatatea profesionala poate fi desfasurata online,actele putand fi trimise si prin e-mail ).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amânare plata chirie srl teodorasirb2019 teodorasirb2019 Buna ziua! Îmi puteți spune dacă proprietarul unui spațiu are dreptul sa refuze certificatul stării de urgenta prin care se face dovada ca exista ... (vezi toată discuția)