Bună seara! Sunt într-o situație incomodă, ca să nu fac mesajul lung, nu am destul parchet ca să acoper suprafața unei camere, mă pot deplasa la Dedeman (în același oraș, la o distanță de 3 km) pentru a mai cumpăra 2 pachete?
Menționez că parchetul îl pun la mine acasă și nu sunt un muncitor calificat or angajat undeva, sunt student al UPB.
Dacă da, ce ar trebuie să bifez/menționez în declarație în acest scop?
trandafir2
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Legal nu aveti motive sa faceti deplasarea. Paradoxul este ca, un muncitor parchetar care v-ar presta serviciul de montaj, ar putea, legal, sa o faca, adica sa mearga la magazin, sa cumpere, sa vina, sa monteze, etc, si per total sa se expuna pe el, dvs si altii la contaminare, mai mult decat in situatia in care dvs v-ati face treaba singur. Absurd, nu?
Asa e gandita legea.
In practica, azi, in conditiile in care va hotarati sa actionati (pe baza unei simple declaratii pe proprie raspundere, alta decat cea cu bife predefinite) se pot intampla 2 situatii: 1) sa dati peste un organ care sa inteleaga absurdul problemei si 2) sa dati peste un organ care sa va aplice o amenda mai mare decat valoarea parchetului din toata camera.
almihnea
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Vă mulțumesc foarte mult pentru răspuns. O să aleg livrare la domiciliu atunci, cam incomod pentru o comandă de 100 de lei transport 50. Dar astea sunt vremurile. Mulțumesc încă o dată pentru răspuns și o seară bună!