avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 913 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... În conformitate cu prevederile Decretului nr. ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

În conformitate cu prevederile Decretului nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, Art. 32 cu (2) Personalul prevăzut la alin. (1) are dreptul la o majorare a salariului în cuantumul prevăzut la art. 3 alin. (1) din Legea

Cazul meu concret
eu sunt cadru medical, sotia lucreaza in domeniu privat (face teleworking) angajatotul meu refuza sa imi acorde majoararea salariului conform legi motivad ca sotia mea isi poate lua zile libere platite...
concluzia mea e ca statu "incurajeaza" munca in perioada asta...
eu consider ca e un abuz din partea angajatorului
Cel mai recent răspuns: jurist2020 , utilizator 14:50, 2 Aprilie 2020
Angajatorul este abuziv, drept pentru care luptați să vă obțineți dreptul. Legea nu îi obligă pe părinți să își ia concediu, iar majorarea trebuie să vi se acorde potrivit legii. Când trece perioada de necaz adresați-vă sindicatului și dacă nu se rezolvă dați în judecată angajatorul!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

oug 147/2020- zile libere plătite, 75% Derek88 Derek88 Referitor la Oug 147/2020, promulgata azi de către Președinte. Caz concret, eu sunt militar și nu pot beneficia de zile libere plătite, iar soția ... (vezi toată discuția)
Oug 147/2020 cine se încadrează pentru a primi bani? Filip Adiel Filip Adiel Buna ziua! Sunt medic dentist la privat iar soția lucreaza la un spital de Stat. Ea a facut cerere catre angajator pentru a primi cei 75% din venit pentru ... (vezi toată discuția)