Buna ziua! Intampin si eu o problema si pe aceasta cale rog sa imi raspunda cineva care s-a confruntat cu aceasta situatie sau asemanator.
Problema e urmatoarea: am dat avans la un local,anul trecut in octombrie,pt o nunta care avea loc anul acesta in iunie.In situatia de fata,cu aceasta pandemie si Ordonanta de Urgenta,evenimentul nu se va putea desfasura asa ca am cautat sa gasesc o solutie cu patronul localului,contactandu-l si cerandu-i rezilierea contractului si restituirea avansului dat.Insa ,nu gasesc intelegere cu dansul.As vrea sa stiu cum pot proceda,care sunt pasii de urmat?.Mentionez ca patronul localului nici nu imi da o alta varianta pt a reprograma acest eveniment dar tot anul acesta.Dansul tot o tine ca la anul,ceea ce la anul nu mai vrem noi.Ma poate ajuta cineva?
Am cazut de comun acord cu restituirea unui procent din valoarea totala a avansului.Patronul localului mi-a cerut sa ii inapoiez contractul.Este in regula sa ii inapoiez contractul in original fara sa mai avem alt document dovedidor de incetare???asta mi-a solicitat dansul pe motiv ca el trebuie sa mearga pentru a-l rezilia.
gi-jane2
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu exista asa ceva,, nu exista un motiv plauzibil pt care vi-l cere. SE incheie o intelegere tot in scris cu referire la acel contrat si plata unui procent.
Nunta
SabynaMihaela
Buna ziua!
Aveam programata nunta pe 9 mai, dar din cauza restricțiilor cu virusul nu o vom putea face. Din punct de vedere legal furnizorii sunt obligați ... (vezi toată discuția)