avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Valoarea minima a concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Valoarea minima a concediului medical

Buna ziua : Am si eu o intrebare , va rog frumos : care este valoarea minima a unui concediu medical pe cod de indemnizatie 13, adica 75% din salariu. Va intreb aceasta, deoarece din luna ianuarie de cand sunt in concediu medical, pe cod de indemnizatie 13, adica boala cardiovasculara , primesc doar aproximativ 850 de ron ca si valoare a concediului medical. Mentionez ca sunt angajat ca agent de paza , la aceasta firma din 23 august anul trecut, in medical din ianuarie, iar pe perioada cat am lucrat aveam un venit net de aproximativ 1850 ron . Nu este cam mare diferenta ?

Multumesc pentru intelegere !

Cu respect.....
Cel mai recent răspuns: adi71stefan , utilizator 10:29, 28 Aprilie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Baza de calcul a indemnizației se determină ca medie a veniturilor brute lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe țară lunar, pe baza cărora se calculează contribuția asiguratorie pentru muncă.

indemnizatia de concediul medical : Suma salarii brute ultimele 6 luni/suma zilelor stagiu ultimele 6 luni x 75% x numar zile de concediu medical

Asupra indemnizatiei de incapacitate temporara de munca se datoreaza impozit pe venit in cuantum de 10% si CAS 25% .
multumesc pentru informatii !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură