O.U.G. 29/2020 prevede continuarea activitatii de catre avocaţi, notari şi executori judecătoreşti.
Contactati un notar public disponibil si faceti programare.
Foarte important, in perioada starii de urgenta, Registrul Comertului lucreaza doar electronic.
In cazul in care nu detineti un certificat de semnatura digitala, dati in fata notarului public si o procura autentica pentru un profesionist care detine certificat de semnatura digitala si va depune dosarul.
Potrivit dispoziţiilor ari. 67 al. (2) din Decretul Preşedintelui României nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României, "pe durata stării de urgență, activitatea oficiului registrului comerțului continuă în ceea ce privește înregistrarea mențiunilor privind persoanele juridice și persoanele fizice și se derulează prin mijloace electronice, în baza cererii de înregistrare și a documentelor anexate la aceasta în formă electronică, având încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică extinsă, precum și prin corespondență, pe suport hârtie, în format letric.
(2) Declarațiile pe propria răspundere pot avea formă de înscris sub semnătură privată ori formă electronică și pot fi transmise la oficiul registrului comerțului fără nicio altă formalitate.
(3) Specimenul de semnătură, acolo unde legea prevede, se transmite la oficiul registrului comerțului legalizat de notarul public sau certificat de avocat ori sub forma unui înscris sub semnătură privată, fără nicio altă formalitate.
(4) Activitatea de asistență pentru efectuarea procedurilor necesare înregistrării prin mijloace electronice se derulează prin mijloace electronice, iar activitatea de furnizare de informații din registrul comerțului și de eliberare de copii și certificate constatatoare, precum și activitatea de publicare și de furnizare a Buletinului procedurilor de insolvență se realizează, prin mijloace electronice, precum și prin corespondență, pe suport hârtie, în format letric".
Totodata, in conformitate cu prevederile de mai sus, si declaraţia pe propria răspundere privind beneficiarul real al persoanei juridice poate avea forma de înscris sub semnătură privată ori formă electronică şi poate fi transmisa la oficiul registrului comerţului fără nicio altă formalitate.
Gasiti aici si model de declaratie:
[ link extern ] .
Iar aici gasiti informatiile generale publicate de Registrul Comertului despre actele necesare inmatricularii unei societati:
[ link extern ] .
Pentru informatii detaliate si sprijin pentru pregatirea/depunerea dosarului, va rog sa ma contactati.