avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Compensatie financiara parinti
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Compensatie financiara parinti

Buna ziua,
Doresc daca se poate sa ma indrumati in privinta urmatoarei situatii:
Lucrez ca si personal auxiliar in cadrul UPU a unui spital judetean.Sotul lucreaza cu contract de munca (platitor de impozit,cum inteleg ca cere legea) in Italia.Pe perioada inchiderii scolilor din tara,eu nu am putut beneficia de acele libere oferite parintilor,iar firma in care lucreaza sotul si-a continuat activitatea( el ramanand in Italia). Am depus la angajator imediat dupa ce au intrat in vigoare actele normative o cerere prin care solicit fie zile libere fie acea compensatie financiara in cuantul de 75% (+ declaratia sotului trimisa prin fax,copie certificat casatorie,copie CN copil). Pana in ziua de azi angajatorul nu a raspuns in nici un fel cererii mele. In aceste conditii ce pot face? Legea este destul de ambigua si nu reusesc sa deduc exact daca am sau nu dreptul la acele compensatii financiare avand in vedere ca sotul isi desfasoara activitatea in alta tara. Ar fi util sa ma adresez ITM-ului de pe raza judetului? Totusi a trecut mai bine de o luna si angajatorul nu a dat curs cererii mele, insa nu am fost instiitata nici ca mi-ar fi fost respinsa.
Va multumesc anticipat pentru ajutor!

Alte discuții în legătură

Legea 19-2020 Anca_4u Anca_4u Buna seara . As vrea sa va rog sa ma lămuriri și pe mine cu aceasta lege . Sunt in 75% cu copilul acasă și am fost înștiințată de contabilitate ca luni ... (vezi toată discuția)
Copii 75 % covid fanica2005 fanica2005 buna seara pot beneficia de acei 75%, in conditiile in care sunt angajata pe perioada determinata 6 luni . sotul lucreaza si nu am cu cine lasa c0piii ... (vezi toată discuția)