Va rog sa ma scuzati daca nu am postat corect subiectul meu. As dori informatii pentru situatia urmatoare: la magazinul meu primesc sisteme de calcul (calculatoare) gata asamblate, eu vreau sa le dezasamblez si sa le vand pe componente dar nu stiu cum se procedeaza ce acte trebuie facute, se poate sa ma ajute cineva dar sa imi spuna exact ce si cum se face?
Astept raspuns.
Din punct de vedere contabil intrebi?
Nu sunt sigura , dar dau si eu o idee: sa consideri productie ,; calculatoarele intra ca materii prime si in baza unor procese verbale de transformare sau rapoarte de productie se transforma in piese de schimb ; se face Nota de Receptie pentru marfa (piese de schimb ).
Mai cere niste idei si de la altii.
Achizitia mijloacelor fixe in vederea dezmembrarii :
3024/4426 = 401 - pentru ca vor fi vandute ca piese de schimb
Dupa ce se face un proces verbal de dezmembrare , se inregistreaza scoaterea din evidenta in urma dezmembrarii si se face receptia pieselor componente :
6024 = 3024
371 = 7588
iar dupa ce are loc vanzarea pieselor componente 411 = 707/4427
se face descarcarea de gestiune : 607 = 371
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-urilor acestora.