buna acum vreo 2 saptamani am observat faptul ca contul meu de pe un site de vanzari a fost blocat in mod abuziv in timp ce eram in negocierea unei tranzactii si am primit o notificare doar dupa blocare.
voi face aici o lista cu abuzurile pe care eu cred ca ei le-au savarsit:
am fost anuntat doar dupa blocare ca contul meu a fost blocat pentru numeroase incalcari ale regulamentului.
1.Cum as fi putut sti ca am incalcat de mai multe ori regulamentul lor daca nu am fost anuntat???????si notificat macar de 3 ori???
2.Sa presupunem ca as fi fost notificat de incalcarea regulamentului si nu as fi inteles sa ma conformez,atunci OBLIGATORIU ar fi trebuit sa primesc un preaviz de sa zicem 10 zile pana la blocarea contului,pentru ca desi platforma este a lor,datele din contul meu,pozele,,mesaje private si nr de telefon din mesagerie sunt ale MELE!
3.Si daca totusi am ajuns la momentul in care contul este blocat,aceasta trebuie facuta in asa fel incat anunturile sa fie inactive,dar eu sa am in continuare acces la datele Mele private din contul Meu,deoarece eram in mijlocul unei tranzactii.
Pe mine ma intereseaza mai putin T&C lor si ma intereseaza mai mult legislatia nationala si europeana si este obligatia lor isi alinieze T&C la ea.
Eu consider ca o masura atat de radicala ca blocarea unui cont sau depunerea unui reclamatii la forurile abilitate trebuie sa fie apelate doar dupa epuizarea tuturor modalitatilor de mediere a divergentelor.
De mai mult de o luna le tot scriu mailuri si primesc acelasi raspuns in limbaj de lemn:contul a fost blocat pt incalcarea regulamentului adica :"Intrucat in ambele conturi au fost identificate aceleasi date de contact - numele "marius" si numarul de telefon "0xxx ", precum si anunturi similare, acest cont nu va mai putea fi reactivat",desi ar fi putut fi vorba despre doua persoane diferite care folosesc acelasi device,
intrebarea mea e urmatoarea: trecand dincolo de faptul ca motivul blocarii este unul subiectiv si discutabil,modul in care a fost pusa in practica aceasta masura este in conformitate cu legistatia in vigoare inclusiv gdpr?daca nu,unde ma pot indrepta pentru a ii ajuta sa isi alineze T&C la legislatia europeana?multumesc
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
1. GDPR nu are nici o legatura cu faptul ca vi s-a blocat contul. este o problema contractuala;
2. inainte de a face referiri la legislatia europeana, incepeti cu cea romana: daca modul de lucru al website-ului v-a prejudiciat cu ceva, va puteti indrepta impotriva lor in justitie, si puteti incepe prin a va angaja un avocat;
3. nu in ultimul rand, puteti sa va adresati si ANCOM, care este autoritatea responsabila cu comunicatiile.