Detin un apartament intr-un anasamblu rezidential in care nu s-a constituit asociatie de proprietari si in care nici nu s-a pus la dispozitia locatarilor o platforma online pentru informari, facturare etc. Facturile de mentenanta si apa sunt lasate ocazional in posta. Anul acesta au emis o serie de facturi gresite ( nu contineau TVA) pe care mai apoi le-au anulat. Pentru ca deja achitasem aceste facturi , cand s-a anuntat ca sunt gresite, am luat legatura cu sediul pentru a afla cum procedez pentru plata diferentelor. Mi s-au pus la dispozitie noile facturi precum si o fisa de client ,unde puteam vedea exact suma restanta , din care am constatat insa ca figurez ca restanta cu o factura din 2017. Am facut dovada platii , intru-cat factura era achitata la data emiterii si mi s-a confirmat mai apoi pe mail ca plata a fost identificata si soldul reglat. Am cerut fisa de client actualizata ca dovada , cat si ca sa pot vedea suma finala de achitat , insa nu am primit decat un sold fara documente care sa-l ateste. De la acest moment am facut mai multe cereri catre dansii , insa fara absolut nici un raspuns.
Am luat legatura si cu primaria de sector si am fost sfatuita sa trimit o adresa scrisa, cu confirmare de primire, prin care sa solicit situatia contului. Avand in vedere ca nu exista asociatie de propietari, catre cine adresez cererea ? Are administrarea ansamblului rezidential aceleasi obligatii ca o asociatie de propietari in baza legii 196? in cazul in care nu primesc raspuns cum procedez mai departe ?
Multumesc pentru raspuns
administratia ansamblului are doar responsabilitatile contractuale. constituiti-va de urgenta asociatia de proprietari pentru a va putea sustine drepturile.