Am o problema cu o companie aeriana care imi prelungeste foarte mult operatiunea de rambursare a contravalorii biletelor de avion anulate.
In data de 14.03.2020 aveam un zbor, dus-intora, care a fost anulat din cauza sitautiei COVID-19.
Dupa anulare am luat legatura cu compania si am cerut rambursare inegrala, reuzand alte optiuni prezentate deoarece erau total in dezavantajul meu.
La momentul respectiv mi s-a oferit un termen de 60 zile pentru solutionare si rambursare, termen care mi s-a aprut exagereat tinant cont ca exista o directiva europeana care ii obliga sa ramburseze contravaloarea unui bilet anulat in maxim 7 zile.
Intre timp am mai luat legatura cu ei, rezultatul fiind acelasi.
Azi, dupa scurgerea celor 60 zile si deoarece nu am primit banii i-am contactat din nou iar in urma conversatiei mi s-a comunicat un nou termen de 120 zile de la expirarea Starii de Urgenta!!!
Va rog sa ma ajutati cu un sfat, cum imi pot recupera banii mai repede, ce optiuni am, ce cai ar trebui sa urmez?
Am apelat si la ANPC, dar acestia nu mi-au raspuns la solicitare desi mi s-a scur termenulde maxim 45 zile pentru solutionarea unei petitii...deci statul nu protejeaza in nici un fel consumatorul in relatia cu acesti giganti comercial.
La mine a durat 5 luni jumatate anul trecut si nu era pandemie deci probabil Mai aveti de asteptat,bilet cumparat pe eSky.ro companie aeriana fiind din Grecia
Nu ar fi decat varianta unui proces dar la cat dureaza un proces in Romania probabil ca ati rezolva amiabil pana sa terminati procesul.
Pe legea veche ati fi putut finaliza in cca 2 luni procesul dar se considera ca durata era prea mare si acum poate dura 1 an sau 2 ani deoarece este o lege pentru accelerarea judecatilor.
Din pacate, in general sunt favorizati rau platnicii...