avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 743 soluții astăzi

Joi, 10 aprilie, are loc evenimentul: Diurne 2025 - Regimul fiscal și juridic al indemnizațiilor pentru munca în deplasare. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot avea un job part time daca sunt elev militar?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot avea un job part time daca sunt elev militar?

Sunt elev la o scoala de maistri in anul 1. Datorita situatiei actuale( Coronavirus), studiile s au suspendat pana in luna Septembrie. Am pierdut deja 2 luni stand degeaba. Este posibil sa ma angajez part-time la un local din orasul meu, pe o perioada determinata?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Da, este posibil sa va angajati cu norma intreaga/ part-time pe o perioada determinata.
Bună ziua,
Aveți dreptul de va angaja, atât part time cât și full time, pentru o anumita perioada.

2Nickname a scris:

Sunt elev la o scoala de maistri in anul 1. Datorita situatiei actuale( Coronavirus), studiile s au suspendat pana in luna Septembrie. Am pierdut deja 2 luni stand degeaba. Este posibil sa ma angajez part-time la un local din orasul meu, pe o perioada determinata?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ne permite legislatia sa angajam o persoana full-time intr-o ... carmen.manole carmen.manole Ne permite legislatia sa angajam o persoana full-time intr-o companie, cand acea persoana are deja job full time intr-o alta companie? Va multumesc. (vezi toată discuția)
Freelancer it cu srl angajat simultan la 2 contracte individuale de munca ionutmcinjau ionutmcinjau Buna seara, sunt proaspat freelancer in IT cu un contract incepand de la 1 septembrie 2023, iar pentru asta mi-am infiintat un SRL. M-am hotarat sa mai ... (vezi toată discuția)