Buna seara,
in data de 19.09.2018 am achitionat de la magazinul online "itgalaxy" un HDD laptop .
In data de 20.05.2020 am trimis un mail in care am specificat ca mi sa defectat acest produs si care este procedura pentru a-l trimite in service specificand ca doresc confidentialitatea datelor de pe acel HDD.
Dat fiind ca nu am primit nici un raspuns , azi 26.05.2020 m-am deplasat la sediul lor de pe str. Turturelelor nr 52 sector 3 bucuresti unde am fost indrumat la "service"
Acolo un domn a verificat tehnic si fizic hdd-ul , a constatat ca este un defect acceptat in garantie dar NU poate garanta confidentialitatea datelor de pe acel hdd . deci daca cineva reuseste sa acceseze acel hdd pot ajunge pe internet acele date . raspunsul a fost ca singura solutie ar fi sa "fac pomana de aprox 230 ron si sa distrug personal acel hdd fara a beneficia de garantie "
Am cerut sa vorbesc cu un superior deoarece nu mi se pare normala aceasta situatie,iar pe un ton rastit si dupa am specificat ca nu plec pana nu vorbesc cu cineva sa deranjat sa cheme un "supervizor"
A aparut domnul : Iarca Adrian supervizor itgalaxy care ma poftit afara din magazin daca nu doresc sa pedau la garantie acel produs si sa imi asum acel risc de a gasi schitele...conturile bancare si alte documente importante de pe hdd pe internet . ce pot face in acest caz , am fost umilit intr-un mod revoltator.
va rog sa ma ajutati.
Multumesc
atitudinea personalului a fost deplorabila, insa trebuie sa stiti ca repararea in garantie nu include prezervarea confidentialitatii datelor. acest lucru se face contra cost.
in plus, multe firme nu au resursele necesare pentru a asigura acest tip de solicitari din partea clientilor.