Buna ziua. am cumparat un produs de la un magazin online din iuliu maniu 7 dupa 1 an sa defectat. l-am trimis in service specificand ca am date extrem de importante e acel produs ( este vorba de un hard extern). am avut neplacuta surpriza sa imi fie trimis unul nou fara sa fiu instiintat de asta si fara sa mi se ceara acordul. i-am contactat imediat si am insistat sa mi se repare hdd-ul sau sa imi fie trimis inapoi pentru a recupera datele chiar cu riscul de a pierde garantia, m-am lovit de refuzul impertinent al responsabililor magazinului pe motiv ca este trimis la producator pentru a se recupera banii din casare sau asa ceva. va rog mult sa ma indrumati ce sa fac pentru a-mi putea recupera hardul vechi si implicit datele continute.
va multumesc !
Pe procesul verbal de predare/primire in service s-a specificat faptul ca hardul contine informatii si ca doriti returnarea acestuia pentru recuperarea datelor sau a fost doar o atentionare verbala?
Recuperarea de date nu cred ca face obiectul garantiei. Faceti o solicitare scrisa de recuperarea a hardului cu plata recuperarii datelor si/sau a hardului.