Pe data de 03.06.2020, am fost la un magazin Flanco , pentru a achizitiona o masina de spalat. Cand am ajuns acasa, am vrut sa arat unui prieten ce masina am cumparat si am cautat modelul pe site-ul Flanco. Am constatat ca pe site, acelasi produs este mai ieftin cu 250 lei.
Consider ca am fost inselata, deoarece nu este normal ca pentru acelasi produs, in aceeasi zi si la acelasi comerciant, sa existe 2 preturi diferite.
Doresc in continuare aceasta masina de spalat, insa la pretul afisat pe site. si restituirea diferentei..dar daca acest lucru nu este posibil, atunci as dori anularea comenzii din magazin, urmand sa fac o alta comanda online, in momentul in care am confirmarea bancii ca banii au fost returnati in cont.
Pentru a sustine cu dovezi cele expuse mai sus, anexez link-ul companiei Flanco, unde este prezentat acest produs....dar cu alt pret.
[ link extern ]
Mentionez ca pretul de achizitie in magazin este de 1899,99 lei, iar pe situl Flanco pretul este de 1649,99 lei....pentru acelasi produs, in aceeasi zi.
Stiu ca probabil cei din magazin vor spune ca nu se poate anula...insa eu nu am ridicat produsul, acesta urmand sa-mi fie livrat peste 2 zile, insa am facut plata cu cardul.
Astept vesti de la dumneavoastra cat mai urgent posibil, cu privire la modalitatea si demersurile pe care trebuie sa le fac pentru a anula comanda facuta in magazin.