Buna ziua!
Pana la urma am adunat toate datele dupa acest mesaj si le-am transmis pentru ca aveam plata efectuata, evidentiind ca in procesul lor verbal datele sunt gresite, dar am facut plata conform datelor primite initial. Raspunsul a venit imediat ca vor inainta autoritatilor italiene si sigur se va rezolva deoarece nu este prima data cand primesc procese verbale de plata in mod incorect. Am dat cat mai putine informatii despre mine, doar de pe o adresa de e-mail sa nu ma trezesc cu telefoane abuzive ulterior. Momentan nicio alta veste.
isabela1th a scris:
Am inteles. Eu am verificat la banca tranzactia, sa fiu sigura ca s-a procesat. Nu mai detin poze cu detaliile de contului de plata, dar nu cred ca plateam aiurea atunci intr-un cont decat cu detalii clare. Am reverificat si detaliile din procesul verbal primit de mine si cel de la firma recuperatoare si sunt diferite, dar se mentioneaza aceeasi fapta din zi, ora etc. Maine sau vineri cred ca totusi le transmit detaliile de plata din 2018 sa se calmeze totusi.