Pentru a infiinta Asociatia de proprietari avem nevoie de o serie de documente din partea dezvoltatorului , dar acesta ne amana de pe o zi pe alta de cateva saptamani bune. Putem face ceva dpdv legal sa grabim procesul?
iNTREBARE:
Pentru infiintarea unei asociatii de proprietari, care ar fi documentele detinute doar de catre dezvoltator? Sunteti cel putin 3 proprietari in imobil?
Este adevarat ca pentru infiintarea unei as. prop., acum, in cond. L nr. 196/2018 - este necesarea parcurgerea unei proceduri specifice. Sfat: cautati o firma care are specificul activitatii - Infiintari firme. Vedeti daca va convine costul / proprietar si lasatii pe acestia sa-si bata capul cu dezvoltatorul.
Problema este ca fara acte firma nu s-ar descurca si daca nu are specialitate litigii si detensionari de situatii pentru a se evita un litigiu cam degeaba ar apela la.firma de infiintari asociatii.
Principala problema este aceea ca nu au documentele...
Prin somatie avocatul ar face anumite precizari convingatoare pentru dezvoltator as zice eu.
Sa nu fie problema ca nu ar avea documentele...
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Da, aveti dreptate - observati un alt topic al @Mada_Strumph prin care ne informeaza ca dezvoltatorul ar mai vrea sa construiasca o mansarda..., dar fara acordul expres al proprietarilor de la ultimul nivel, oricum nu poate demara diligentele in vederea construirii mansardei. Deci din aceasta cauza ii tot amana cu predarea tuturor documentelor, insa intrebarea mea ramane : ce documente mai sunt in "mana" dezvoltatorului?
Am cerut dezvoltatorului pt infiintarea asociatiei urmatoarele documente de care are nevoie firma la care am apelat pt infiintarea asociatiei si administrarea imobilelor:
-act apartamentare
-plan de incadrare in zona
-plan de amplasament al constructiilor(sunt 4 scari de bloc identice )
-releveu parter
-cod abonat pentru apa curenta(el are contractul facut pe apometru general)
-cod abonat pt energie electrica(avem contoare pasante)