avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... contract de munca si contract de agent/mandat cu ...
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

contract de munca si contract de agent/mandat cu aceeeasi entitate juridica?

Cazul unui broker de asigurare
Este posibil ca aceeasi persoana sa fie si angajat si agent-PFA la acelasi broker?
Daca da, in ce conditii?
Cel mai recent răspuns: Iulian MANEA , Contabil 22:19, 21 Decembrie 2009
Este posibil daca activitatile desfasurate sunt diferite. Conditiile sunt stabilite de modul de organizare al brokerului de asigurare.

Este posibil. Eu de exemplu lucrez ca jurist (contract de munca) si agent vanzari pensii (contract de mandat).
Va multumesc! Nici eu nu am dat amanunte dar nu vad cum directorul unui astfel de broker nu ar putea avea un contract de munca fara atributii de vanzare. Cu alte cuvinte gestioneaza activitatea firmei - al carui obiect de activitate unic este intermedierea in asigurari si pe de alta parte vinde pentru aceeasi firma asigurari ca PFA. Nu-mi prea suna bine dar nu am studii juridice.
Intr-adevar, in cazul d-lui Strati e altceva!
@gamalie, domnul actioneaza pe mai multe planuri si e normal sa castige din fiecare loc.
Nu inteleg raspunsul dvs.! Am precizat ca este director cu atributii de vanzare si PFA la acelasi broker; deci nu inteleg cum actioneaza pe mai multe planuri cand el presteaza aceeasi activitate pentru aceeasi entitate, avand doua raporturi juridice diferite.

Alte discuții în legătură

Pfa in asigurari ggrama ggrama Ca si PFA pot sa prestez servicii de asigurare pentru mai multe societati de asigurare ? sau numai pentru una ? (vezi toată discuția)