avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Cum intri in meseria de Executor Judecătoresc ?
Discuție deschisă în Executare silită

Cum intri in meseria de Executor Judecătoresc ?

Bună ziua! Sunt student in anul III in cadrul Facultății de Drept Unibuc , I-aș ruga pe cei care sunt in domeniu sau au informațiile necesare sa ma ajute și sa mi explice ceva legat de admiterea in meseria de executor judecătoresc, am înțeles ca poți deveni e.j dacă practici funcție de e.j. Stagiar timp de 2 ani și după dai examen de definitivat sau dacă urmezi orice funcție juridică timp de 3 ani și după dai examenul. Ceea ce nu am înțeles foarte bine este cum ajungi in poziția de executor stagiar , se da un alt examen pt aceasta poziție ? Am tot căutat și nu am găsit decât tematică și rezultate pentru examenul de definitivat, nu și pentru cel de stagiatura. Vă mulțumesc frumos !!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In primul rnad veti sustine un concurs de admitere in profesie - pentru stagiari. Apoi va trebui sa efectuati un stagiu de practica de 2 ani. Daca va remarcati in profesie si executorul judecatoresc indrumator va confirma ca sunteti un profesionist desavarsit - veti putea rduce stagiul de practica la 1 an. Apoi veti sustine examenul de definitivat. Informatiile se regasesc pe site-ul Camerei Executorilor Judecatoresti - Bucuresti. Activitatea mai complexa este dupa ce deveniti definitiv: aveti nevoie de un spatiu special amenajat pentru a desfasura activitatea: camera separata pentru intalniri / licitatii, birou pentru arhiva, etc. Studiati legislatia si va veti lamuri.


Company Advising a scris: