Buna ziua
Avem un sejur rezervat in Bulgaria, cu plecare pe 13 Iulie. Am solicitat reprogramarea sejurului pentru anul viitor dar am primit un raspuns ca se poate face numai cu penalizare. Mi se pare aberant ca dupa ce am platit excursia 100%, Hotelul a folosit bani nostri, iar cu pandemia asta mondiala ne este frica sa mergem in excursie si vor sa ne taxeze.
Puteti sa ma ajutati cum se poate rezol;va aveasta situatie? Vreo sansa pentru recuperarea baniilor?
Multumesc frumos
Si mie imi pare aberant dar juridic exista probleme.
Analizati contractul cu atentie si vedeti ce este de facut.
Ar trebui sa se accepte cererea dvs. si sa rezolvati amiabil.Asa ar fi de bun simt...
Din pacate, un astfel.de proces ar fi mai scump decat sejurul daca ati apela la avocat si nu prea se merita sa va judecati mai ales ca sunt multi factori care pot determina solutia din proces.
Este un proces.cu grad de dificultate ridicat desi bunul simt ar spune ca ar fi simplu...