avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Organizare activitate casierie
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Organizare activitate casierie

Buna ziua,

In legatura cu casieria asociatiei, am citit si legea, m-am uitat si aici pe forum dar nu am gasit un raspuns clar cu privire la organizarea activitati casieriei asociatiei. Va rog sa ma ajutati cu rapsunsuri la urmatoarele intrebari:
1. Este obligatorie amenajarea unui spatiu dedicat casieriei in exclusivitate pe premisele asociatiei de proprietari sau se poate face si in alta parte (suntem un bloc mic cu 14 apartamente, nu avem spatiu care poate fi repartizat pentru acest scop)?
2. Se pot organiza tranzactiile aferente activitatii de casierie prin intermediul platilor online (avand in vedere situatia de la intrebarea 1)?
3. Daca raspunsul la intrebarea 2 este "da", se pot face platile online de catre alte persoane in numele proprietarilor care nu au un cont bancar? Echivalentul chitantei emise de casier fiind, in acest caz, extrasul bancar ..
Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 11:51, 29 Iunie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In mod normal asa ar trebui, ca fiecare bloc sa aiba un spatiu special destinat, asigurat etc. Din pacate, nu peste tot se pot asigura astfel de spatii, la blocurile nou construite cel mai frecevent.
Sigur ca se pot face plati electronice. Direct in contul asociatiei sau folosind platforma online cu cardul. La transfer bancar se poate plati si pentru alt proprietar, important este sa se specifice numele si apartamentul pentru care se face plata.
Noi, avem situatii de multe blocuri la care toata lumea plateste exclusiv online si nu mai este nevoie de casierie cu numerar dar si blocuri unde nu este posibil din motive diverse: nu stim, nu putem, nu vrem, vreau eu sa vad ca am platit etc. In general, persoanele mai in varsta sunt mai reticente la astfel de activitati.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Problema achitarii obligatiilor lunare de intretinere se convine de catre membri asociatiei de proprietari functie de fiecare situatie particulara
Daca in imobilul de locuit in comun nu exista spatii care sa poata fi amenajate drept sediul asociatiei de proprietari,platile se pot realiza prin contul bancar al asociatiei de proprietari
Nu este necesar ca fiecare locatar sa detina deschis cont bancar
Locatarii pot achita obligatiile lunare de intretinere prin mandat postal cu confirmare de primire pe numele asociatiei de proprietari

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Suma de bani tinuta in casieria asociatiei de proprietari Osanca Osanca Buna seara, va rog sa-mi spuneti daca este ok ca sumele de bani incasate de la proprietari sa fie pastrate la casier acasa, pana se achita facturile si ce ... (vezi toată discuția)
L.196/2018 asociații de proprietari Nynok Nynok Bună ziua. Avînd în vedere L.196/2018, A.de P. trebuie să aibă casierie. Unde se poate amplasa? Casieria funcționînd la subsol în spațiu nesecurizat. ... (vezi toată discuția)
Buna ziua. intreb in numele proprietarilor de apartamente dintr-un ... andreeauricaru andreeauricaru Buna ziua. Intreb in numele proprietarilor de apartamente dintr-un bloc nou. Cu multe piedici din partea dezvolatorului, am reusit sa ne organizam in ... (vezi toată discuția)