avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 822 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Procedura refuz mașina cumpărată de noua
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Procedura refuz mașina cumpărată de noua

Buna ziua,
Care este procedura, in cazul persoanelor juridice, pentru a refuza o mașina cumpărată de noua, acum doi ani, pe care de 6 luni o tot retrimit in service, fără a se remedia problemele?
Mașina are 30 de mii km, prezintă probleme grave de ordin mecanic, vibrații și zgomote la rulare, care se resimt in tot habitaclul; vibrează bordul, portierele, uneori și parbrizul.
Plus alte probleme de Soft/electronica (clima defecta, aburire geamuri, AC-ul setat la 18 grade bagă aer fierbinte, se blochează ecranele, camerele și harta in bord)
Am retrimis mașina in service pentru a 5-a oară in ultimele 6 luni.
Se trage de timp, sunt chemat la probe, deoarece service-ul spune ca cele reclamate nu s-au confirmat, deși le-am transmis imagini video, in care se aude cum vibrează/zornăie parbrizul!!
Mașina mai are garanție încă un an, in limita a 100 mii km.
Care este procedura de refuz? Exista o procedura interna a dealerilor de răscumpărare a mașinilor cu defecte din fabricație?
Menționez ca vorbim de un automobil premium de aproximativ 100k €, la care a fost necesară înlocuirea rulmenților la doar 30 de mii km (50% rulată in afara țării).
La protectia consumatorului probabil ca nu pot apela, deoarece mașina am cumpărat-o pe societate; deși, ca persoana fizica, am mers cu stres 4 mii de km, cu vibrații și zgomote dinspre puntea față, și am șters șiroaiele de apa de pe parbriz cu prosopul :/

Poate sa solicit o expertiza tehnica, din partea unui expert autorizat, care sa spună dacă mașina merge sau nu in parametri, și dacă prezintă siguranța. O recomandare?

(Brandul are originea intr-o țară recent ieșită din UE )
Ultima modificare: Duminică, 28 Iunie 2020
EcogreenMetal, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 16:19, 3 Iulie 2020
pesoanele juridice angajeaza profesionisti care sa le rezolve problemele: permanent sau temporar. intre persoane juridice, controversele se rezolva: amiabil, prin arbitraj sau in instanta. daca amiabil nu reusiti, luati-va un avocat si evaluati impreuna situatia.
nu exista procedura tip
Ultima modificare: Vineri, 3 Iulie 2020
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Masina noua defecta, se pot recupera banii prin instanta Andre S Andre S Buna ziua! In sep. 2017 am intrat in posesia masinii noi, achizitionate prin programul Rabla, si anume un Logan Prestige pt care am achitat 8800 euro, pretul ... (vezi toată discuția)
Buna seara,in urma cu o luna am cumpărat o mașina de la un ... bocanceag@gmail.com bocanceag@gmail.com Buna seara,in urma cu o luna am cumpărat o mașina de la un dealer auto,dupa 1 luna de zile mașina s-a defectat,de vina ar fi motorul, piston topit,bucati ... (vezi toată discuția)
Probleme cu service auto Ispas Lucian Ispas Lucian Buna ziua, Am o problema cu un autoturism vw JETTA 2017 / 7755 Km, achizitionat in urma cu 7 luni din reperezentanta VW Suceava. O sa va fac o ... (vezi toată discuția)