Buna ziua,
Care este procedura, in cazul persoanelor juridice, pentru a refuza o mașina cumpărată de noua, acum doi ani, pe care de 6 luni o tot retrimit in service, fără a se remedia problemele?
Mașina are 30 de mii km, prezintă probleme grave de ordin mecanic, vibrații și zgomote la rulare, care se resimt in tot habitaclul; vibrează bordul, portierele, uneori și parbrizul.
Plus alte probleme de Soft/electronica (clima defecta, aburire geamuri, AC-ul setat la 18 grade bagă aer fierbinte, se blochează ecranele, camerele și harta in bord)
Am retrimis mașina in service pentru a 5-a oară in ultimele 6 luni.
Se trage de timp, sunt chemat la probe, deoarece service-ul spune ca cele reclamate nu s-au confirmat, deși le-am transmis imagini video, in care se aude cum vibrează/zornăie parbrizul!!
Mașina mai are garanție încă un an, in limita a 100 mii km.
Care este procedura de refuz? Exista o procedura interna a dealerilor de răscumpărare a mașinilor cu defecte din fabricație?
Menționez ca vorbim de un automobil premium de aproximativ 100k €, la care a fost necesară înlocuirea rulmenților la doar 30 de mii km (50% rulată in afara țării).
La protectia consumatorului probabil ca nu pot apela, deoarece mașina am cumpărat-o pe societate; deși, ca persoana fizica, am mers cu stres 4 mii de km, cu vibrații și zgomote dinspre puntea față, și am șters șiroaiele de apa de pe parbriz cu prosopul :/
Poate sa solicit o expertiza tehnica, din partea unui expert autorizat, care sa spună dacă mașina merge sau nu in parametri, și dacă prezintă siguranța. O recomandare?
(Brandul are originea intr-o țară recent ieșită din UE )
Cel mai recent răspuns:
adriandimitriu , utilizator
16:19, 3 Iulie 2020