Art.5 alin (1) din Legea 467/2006 - ce informatii/documente trebuie sa furnizeze angajatorul angajatilor in temeiul acestui text?
As dori cateva exemple concrete.
Multumesc
Angajatorii au obligația sa informeze și sa consulte reprezentanții angajaților, potrivit legislației în vigoare, cu privire la:
a) evoluția recenta și evoluția probabila a activităților și situației economice a întreprinderii;
b) situația, structura și evoluția probabila a ocupării forței de muncă în cadrul întreprinderii, precum și cu privire la eventualele măsuri de anticipare avute în vedere, în special atunci când exista o amenințare la adresa locurilor de muncă;
c) deciziile care pot duce la modificări importante în organizarea muncii, în relațiile contractuale sau în raporturile de muncă, inclusiv cele vizate de legislația română privind procedurile specifice de informare și consultare în cazul concedierilor colective și al protecției drepturilor angajaților, în cazul transferului întreprinderii.
Organigrama /statul de functii anterioara si cea ulterioara daca se doreste desfiintarea posturilor ..... bilantul contabil , activitatile si eventualele previziun privind BVC etc.