Domnul avocat a pierdut Chitanța... - cum ar trebui procedat ?
Ca să ni se elibereze un Certificat de grefă am plătit la Impozite și taxe o taxă judiciară de timbru și ni s-a emis o Chitanță.
Acea Chitanță în original i-am dat-o domnului avocat împreună cu Cererea tatălui meu, ca să i se elibereze un Certificat de grefă cu soluția dată în procesul de moștenire.
Domnul avocat a trimis prin Email : Cererea tatălui și Chitanța scanată.
Când să ni se elibereze Certificatul de grefă, de la Registratură ni s-a cerut originalul Chitanței.
Domnul avocat ne-a spus că nu mai are Chitanța în original....
Domnul avocat a spus că să cerem de la Primărie un duplicat sau o copie pe care să se scrie conform cu originalul.
De la Primărie ni s-a spus că Chitanța este unicat și că ne poate da o copie după Chitanță pe care se scrie Conform cu originalul.
Vă rugăm frumos să ne ajutați cu un răspuns :
- dacă vom prezenta copia certificată a Chitanței prin care s-a plătit taxa judiciară de timbru, ni se va putea elibera Certificatul de grefă ?
Cum am putea proceda ?
Duceti copia dupa chitanta, certificata - conforma cu originalul la arhiva tribunalului si explicati situatia. Ar trebui sa primiti certificatul de grefa.
Platiti dna un leu din nou si gata,daca era vorba de sute /mii de lei va intelegeam dar asa nu are rost sa va complicatii.Depuneti nouă chitanță și asta e...
Problema era că doamna de la Registratură insista pe acea Chitanță pentru că Cererea a fost aprobată cu acea Chitanță.... S-a rezolvat.....
Mulțumim frumos pentru îndrumări !