Ce baza legala /articol exista in prezent ce permite ca intr-o asociatie de propietari de bloc sa se poate efectua incasarea platilor de catre o alta persoana ( in cazul actual Presedinta de asociatie) in conditiile in care administratora este in concediu de odihna ?
Legiuitorul a dispus reguli generale pentru infiintarea,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
Legiuitorul nu a dispus norme pentru solutionare probleme speciale de genul celui precizate de dv
Este temeinic si legal,ca in cazul in care persoana responsabila de preluarea cotelor individuale de intretinere se afla in imposibilitate sa isi exercite atributiile,este in CO,in CM ,provizoriu ,pentru bunul mers al activitatii asociatiei de proprietari,pentru a nu se afecta raporturile si platile cu furnizorii/prestatorii de servicii,ca activitatea casierului sa fie preluata de un reprezentant al asociatiei de proprietari
Multumesc pentru raspuns, dar Casierii nu sint gestionari de mijloace banesti si alte valori, potrivit legii?
Completez si cu situatia prezenta la noi in administratie:
Adminstratia, ne anunta prin afisare la avizier ca NU se fac incasari pe perioada determinata (mentioneaza : Sunt in CO ) si la cateva zile suntem anuntati printr-un alt afis ca Asociatia este deschisa si se vor face incasari. Mai mult nici unul din aceste afise nu prezinta nr. de inregistrare in prezenta asociatie, ambele afise sunt semnate de Presedinte iar primul este afisat sub cheie in avizier iar al doilea nu este sub cheie in avizier (cheie de la avizier fiind doar in posesia Administratie & Presedinte).
Din punctul meu de vedere, astfel de situatii ridica suspiciuni in cea ce priveste activitatea administrativa din interiorul Administratie.