Buna ziua,
Am lucrat la o firma ca gestionar, am incetat contractul de munca si mi-au spus ca nu pot efectua lichidarea pentru ca un avizier luat de mine de la casierie cu o luna inainte sa plec nu se mai gaseste. Metionez ca toate avizele din acel avizier au fost folosite in interesul firmei si sunt inregistrate in contabilitatea societatii, avizele albastre sunt la clienti, avizele rosii sunt fizic la depozitul unde am lucrat si cotorul cu avizele verzi nu-l mai gasesc cei care au venit dupa mine, probabil l-au aruncat.
Acum cei de la contabilitate imi spun ca trebuie sa declar eu la Monitorul Oficial avizierul pierdut si apoi sa dau anunt si intr-un ziar scris, altfel nu mi se poate face lichidarea.
1, Eu nu mai sunt angajat al societatii, poate oricine de pe strada sa declare pierdut orice document al unei societati?
2, Spuneti-mi va rog ce pot face sa scap odata.
Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile nu mai precizeaza ca aceste documente (sau altele) ar fi cu regim special de inseriere cum era in trecut. Deci din moment ce exista exemplaul 2 al acestor documente nu vad care este problema. Daca stie angajatorul d-voastra altceva sa va mentioneze temeiul legal.
Multumesc pentru raspuns.
Societatea unde am lucrat nu-mi da nici un raspuns referitor la temeiul legal in care ma trimiteau degeaba la Monitorul Oficial sau referitor la lichidare, am contactat si departamentul juridic, si contabilitatea si HR-ul, le-am reamintit ca returnarea garantiei constituite se face in cel mult 10 (zece) zile de la incetarea contractului de munca conform dispozițiilor art.15 și art. 16 din Legea nr. 22/1969, la mine au trecut deja 19 zile si nu primesc nici un raspuns, nici referitor la returnarea garantiei, nici referitor la adeverintele de vechime pe care trebuie sa mi le dea conform lichidarii. Cum pot rezolva in cazul asta?