Buna ziua in data de 14.12.2009 am comandat prin magazinul online al siteului www.zapp.ro pachetul easy prepaid la un pret (cica promotional) de 629 ron. In data de 17.12.2009 am ridicat coletul de la curierul postal si am vrut sa beneficiez de oferta acestui pachet, adica 1 an servicii de date incluse:
* Instant Messenger şi Email nelimitat
* 100 MB/lună pentru Internet mobil (navigare şi utilizare ca modem)
Surprinzator am constatat ca nu pot accesa internetul de pe acest telefon sub nici o forma. Am sunat la departamentul de relatii cu clientii, intreband unde e buba. Dupa ce m-au trimis de la unul la altul (consultantii de relatii clienti) unul dintre ei mi-a spus ca de fapt nu am activ internetul pe telefon (recunoscand ca este problema lor) si sa astept un telefon de la ei, cand vor dori domniile lor sa fiu contactat. Am tot asteptat si inca astept, un raspuns pe care dansii nu doresc sa mi-l dea.
Va cer din tot sufletul ajutorul, pentru rezolvarea acestui caz, fiind satul de tepele pe care aceasta companie le-a tot dat si vad ca inca le mai da.
Va multumesc frumos, si sper sa ma ajutati cu o solutie pentru rezolvarea cazului. #-o#-o#-o
Buna ziua. Trebuie sa insistati tot la ei, la departamentul ,,relatii cu lientii". ei trebuie sa va trimita un mesaj pe telefonul dvs. , mesaj care sa contina setarile necesare in vederea utilizarii internetului pe mobil. Sau, apelati de pe telefon, la optiunea ,,servicii" , acest serviciu. In mod cert beneficiati de internet, doar ati semnat un contract , insa netul nu este activat. Nu aveti decat sa stati pe capul lor sau sa o rezolvati prin intermediul optiunilor din telefon.
O alta varianta ar fi sa-i sunati si sa le comunicati ca daca problema nu se rezolva in termen de x ore o sa faceti plangere la OPC si ANPC. Avand in vedere ca companiile de telefonie mobila iau amenzi destul de mari s-ar putea sa va ajute.
Incercati aceasta varianta doar in ultima instanta.