Buna ziua..
Am o problema cu un service auto, am reparat la ei anumite piese, si după reparatie am probleme tot cu aceeași piese(piesa fiind cumparata tot de ei in service) , având de la ei garanție pe piese, manopera 24 de luni, problema este ca ei cauta sa ma intoarca ca problema nui de la acea piesa (martorul masini indicandumi problema la piesa respectiva) Ce as putea face in cazul acestea să-mi repare/schimbe pe garantia care o am tot de la ei... Sau unde ma pot duce sa le fac reclamație? Va rog frumos să-mi dati un raspus, sunt disperată
În primul rând - de ce sunteți sigură că este de la aceleași piese? Despre ce "martoul mașinii" vorbiți că nu înțeleg..
Ca să vă răspund la întrebare - vă recomand să redactați o notificare către acest service auto, în care indicați data la care v-ați dus pentru prima oară la ei, devizul unde sunt indicate serviciile prestate de acesta (manoperă, piese schimbate etc.), poate reușiți să obțineți și un alt diagnostic (conform căruia problemele sunt de la piesele schimbate de ei) de la un alt service (nu este obligatoriu, dar v-ar ajuta în relația cu ei) și solicitați-le să vă schimbe iar piesele sau să vă restituie banii și să își respecte obligațiile asumate. Obligatoriu le indicați prin respectiva notificare un termen limită până la care să vă răspundă (3 zile sau 5 zile). Dacă vă răspund nefavorabil sau nu vă răspund în termenul indicat, vă adresați la ANPC.
Vedeți că aveți opțiunea să depuneți plângerea și la ANPC pe site. Important este să atașați la plângerea către ANPC dovada că sunteți titularul mașinii, facturi și bonul fiscal de la service și notificarea pe care ați trimis-o la service.
Martorul masini fiimd pompa de ulei, cu aceeași problema mam dus si prima oara,, si aceeași problema o am si dupa schimbarea pompei de ulei, am factura, bon fiscal dat de la ei.. Am fost la ei am discutat problema si ei imi spun ca nu e vina lor.
Ok. Rămâne valabilă recomandarea mea de mai sus.
Aici este site-ul unde puteți depune online reclamația. Observați, vă rog, observați că este obligatori să vă adresați în prealabil service-ului.
O ultimă mențiune: factura și toate cele trebuie să fie pe persoană fizică. Dacă sunteți persoană juridică, nu aveți dreptul să vă adresați ANPC. Puteți doar să formulați o cerere de chemare în judecată.
Mulțumesc frumos pentru răspuns și pentru timpul acordat.. Miercuri mi-au făcut programare la ei sa vada ce este, sa vedem ce o sa spună atunci
Si inca ceva, defecțiunea mașinii am avuto in timp ce eram la distanță de 100km de orasul in care locuiesc, si a trebuit sa plătesc mașină sa ajung înapoi în oraș , si ce ma supara cel mai tare e ca a trebuit sa ma întorc ca nu aveam cum sa continui drumul, si uite asa sa anulat tot concediul de odihna din cauza problemei acesteia,