HG 905/2017
art.10 Sistemul informatic care face obiectul solutiei tehnice pentru transmiterea datelor in registru de catre angajatori, astfel cum este reglementat de prezenta hotarare, se achizitioneaza de catre Inspectia Muncii, in conditiile legii, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
Ordin nr.1918/2011
13. Completarea registrului general de evidență a salariaților prin utilizarea aplicației puse la dispoziție de Inspecția Muncii se face în conformitate cu instrucțiunile de utilizare obținute de pe pagina de internet a Inspecției Muncii www.inspecțiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă.
14. În cazul în care, pentru înființarea și completarea registrului general de evidență a salariaților, angajatorii folosesc aplicații informatice proprii de gestiune a salariaților, aceste aplicații trebuie să cuprindă și să furnizeze elemente obligatorii, similar aplicației informatice puse la dispoziție de Inspecția Muncii.
Începând cu data de 01 iunie 2019, transmiterea registrului poate fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate din versiunile 6.0.5/6.0.6/6.0.7 ale aplicației Revisal.
[ link extern ]