Buna ziua!
Am achitat un avans anul trecut unui furnizor de servicii pentru nunta ce trebuia sa aiba loc pe 13.06.2020. Din cauza covid am mutat data pe 13.09.2020, insa datorita situatiei actuale si a restrictiilor impuse, am fost nevoita sa mut nunta pentru anul viitor in septembrie. Cand am contactat furnizorul sa ii comunic schimbarea datei de anul acesta pentru anul viitor mi s-a spus ca vor fi costuri suplimentare(+550 lei). Cum procedez in aceasta situatie? Este normal sa accept asa ceva?
Ulterior am spus ca nu sunt de acord sa semnez noul contract in care preturile sunt marite si am solicitat sa imi fie restituit avansul iar prestatorul refuza acest lucru.
In contract scrie ca avansul nu se restituie daca clientul anuleaza evenimentul. Insa nu cred ca aceasta este situatia, deoarece eu vreau sa merg inainte, dar cu pretul vechi si din moment ce nu se poate acest lucru, rezulta ca prestatorul anuleaza primul contract, nu? Deci ar trebui sa primesc avansul.