Buna ziua,
va rog frumos sa ma sfatuiti , in urmatoarea situatie :
Un Srl înființat în Romania.
Administratorul/ unic asociat român, este angajat la o firma franțuzească, in Franța.
Ambele au profil constructii.
Srl din Ro are 12 salariați care vor sa meargă cu administratorul SRL RO angajatorul lor - sa lucreze în Franța. Angajatorul roman-Administratorul srl Ro care e si salariat al firmei franceze cu santiere in Franta, încheie contract de prestări servicii intre firme/cu firma franțuzească si își duce angajații proprii sa lucreze la firma frantuzeasca, pe șantier in Franta.
Păstrează contractele munca ale celor 12 salariați în continuare pe srl Ro, facturează ca srl Ro serviciile prestate cu ei in Franta pe santierul firmei din Franța pe contract prestari servicii intre firme, cu banii incasati in conturile firmei srl Ro pe facturile emise catre beneficiarul firma franceza achita salariile și dările la bugetul de stat in Romania. Salariile celor 12 angajati ai srl Ro sunt pe contractele fiecaruia vreo 11200 lei brut. Raportat la aceasta suma, salariatii primesc netul aferent si se platesc taxele catre bugetul de stat, de asemenea, raportate la 11200 lei brut.
Contractele romanilor se derulează ca în orice firma romaneasca de construcții cu activitate in România, doar ca șantierul angajatorului unde prestează munca este în Franta. Exista in contractul de munca locul muncii -specificat pe șantierele unde angajatorul are lucrări contractate prin contract prestari servicii.
În contractele de munca salariații au salariul în lei. Facturile de servicii intre firme sunt achitate de firma din Franta in euro în contul Srl Ro, iar angajatorul Srl Ro al carui administrator este la rândul lui salariatul firmei din Franța, achita salariile celor 12 , corespunzătoare brutului de 11200 lei dar in sume corecte echivalente in euro prin virament bancar pe cardurile celor 12 salariati ai săi pe care i -a luat la munca pe șantierul firmei din Franța, cu care are contract de prestari servicii.
Angajații- cei 12 romani, au asigurata cazarea/3 mese zilnic și transportul de catre firma din Franta, atat la locul de munca si inapoi cat si din Romania in Franta/biletele de avion, inclusiv protectia muncii.
Angajatorul din Ro asigura medicina muncii și ssm/su la angajare, plus asigurare medicala ptr cei 12 angajati ai sai.
Ce părere aveți? E totul în regula ? Ar trebui acordate alte drepturi ? Exista alte proceduri speciale de respectat?
Intentia angajatorului roman este de a face totul corect legal, din absolut toate punctele de vedere.
Va multumesc tuturor ptr suport!
zi frumoasa si sanatate, tuturor!