avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 824 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Am un bebe de 7 saptamani si sunt studenta. Cat este ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Am un bebe de 7 saptamani si sunt studenta. Cat este indemnizatia de CCC?

Buna ziua,am un bebe de 7 saptamani si sunt studenta. Cat este indemnizatia pentru studenti? Dar alocatia?
Ultima modificare: Joi, 27 August 2020
ana-cer, moderator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:48, 26 August 2020
1. începând cu luna august 2020, alocația de stat este :
• pentru copiii care au între 2 și 18 ani ........185 de lei
• pentru copiii din grupa de vârstă 0 – 2 ani ...... 369 de lei.
• pentru cei cu handicap, cuantumul ...... 369 de lei.

2. Indemnizatia pentru CCC in cazul studentilor, care nu au realizat alte venituri supuse impozitului pe venit, este de 1250 lei.
Ultima modificare: Miercuri, 26 August 2020
Cornel Vasile, Consilier juridic
Si grabitiva sa depuneti actele pentru a primi indemnizatia, sa nu pierdeti cateva luni aiurea...
Mergeti la primarie si discutati cu dumnelalor, poate reusiti sa le adunati si depuneti pana pe 5, luna viitoare, atunci cunt trimise catre AJPIS.
Termenul de depunere a actelor pentru indemnizatia pentru CCC ,in situatia in care nu indepliniti conditiile prevazute de lege pentru a beneficia de concediu si de indemnizatia de maternitate, este de 60 de zile lucratoare de la data nasterii copilului.

In acest caz, veti primi indemnizatia pentru CCC de la data nasterii copilului daca depuneti dosarul in termenul mai sus mentionat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie de crestere a copilului cris_86 cris_86 buna ziua.am si eu o nelamurire.din articolul 7 reiese ca daca frecventezi cursuri la zi:preuniversitare,masterat,universitare,etc beneficiezi de ... (vezi toată discuția)