avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 835 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis suspendat pe nedrept
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis suspendat pe nedrept

Buna ziua. Am și eu o problema. Lucrez la o firma de panificație, ca șofer distribuitor. Acum câteva zile m-a oprit poliția cu un reprezentant RAR care a verificat mașina, iar în urma mai multor nereguli constatate, mi-a fost suspendat permisul pe o perioadă de 90 de zile și m-am ales cu amendă de 1300 de lei. Acum, eu as dori sa depun contestație pentru că nu era masina mea și nu știam ce probleme are că nu sunt mecanic. Mașina era abia luata din parcul auto că a mea era în service. Mai e chestia că mașina stand în parcare, talonul era la contabilitate, in mașină fiind doar asigurarea. Nu am putut prezenta talonul la cerere pentru că nu știam că nu e in mașină, iar la ora la care am luat-o eu, nu era nimeni la contabilitate. Dar am prezentat talonul sub forma de fotografii pe WhatsApp, dar polițistul nici nu a vrut să se uite. Cu toate acestea zise, credeți că merită și/as avea vreo șansă de câștig in instanță? Mulțumesc.
Ultima modificare: Luni, 31 August 2020
MihaiM23, utilizator
Cel mai recent răspuns: CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT , Avocat 14:09, 1 Septembrie 2020
Merita pt ca pe perioada judecarii cauzei /contestației se suspendă masura dispusă prin procesul verbal de contravenție,poate găsiți un judecător înțelegător care înlocuiește masura dispusă cu avertisment etc.Daca vreti sa aveti ceva sanse va adresați unui avocat daca vreti doar sa trageți de timp o faceti după ureche asa cum procedează destui cetățeni,este alegerea dvs,dvs sunteti in masura sa apreciati care este interesul,ce costuri sunteti in masura sa suporteri etc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură