Va rog sa ma ajutati cu baza legala in ceea ce priveste un operator economic de a primi si de a raspunda unei sesizari.
Va solicit ajutorul intrucat am intampinat urmatoarea situatie: am vrut sa fac o sesizare scrisa in magazinul unui operator, insa am fost refuzat indicandu-mi-se un numar de telefon. Dupa multe insistente am reusit sa depun o sesizare in scris cu numar de inregistrare, insa asta doar dupa ce am redactat-o acasa si m-am intors cu ea, intrucat din magazin au refuzat sa-mi puna la dispozitie o foaie de hartie.
Neprimind raspuns nici dupa 3 luni de zile am facut o noua sesizare, online de data aceasta. In urma ei am fost sunat si mi s-a comunicat ca ei nu sunt obligati sa primeasca sesizari scrise, ca pun la dispozitie doar un canal online si de aceea nu mi-au raspuns.
Consider ca este ilegal sa refuzi a primi o reclamatie in scris...clientul nemultumit e obligat sa detina o conexiune la internet sau un telefon mobil?