Avem in cadrul asociatiei un conflict intre vechiul administrator si noul adminstrator! Vechiul administrator a renuntat anul trecut si a predat totul noului adminstartor.Mentionez ca noul administrator are atestat de condomniu, avand si firma de prestari servicii catre asociatiile de proprietari.Noul adminstrator a cautat in arhiva si a gasit cateva probleme.Mentionez ca toate serviciile sunt individuale, numai liftul pe scara si curentul se plateste pe asociatie.Intrebarea mea este , are voie noul administrator sa faca asa ceva? In nume propriu?El este de cca 1 an la noi.Vrea sa angajeze un expert contabil, sa cheme pe cei de la finante sa verifice toate situatiile!Are voie fara acordul proprietarilor?Eu consider ca face un abuz!
Poate face asta, daca exista o hotarire generala, care da administratorului acest drept:
Articolul 65
Ca urmare a hotararii adunarii generale a asociatiei de proprietari, administratorul, conform contractului de administrare si in baza imputernicirii acordate de adunarea generala a asociatiei, poate negocia contractele de furnizare/prestare a serviciilor intre furnizori/prestatori si asociatia de proprietari.