avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua. Va rog sa ma consiliati pentru a rezolva ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua. Va rog sa ma consiliati pentru a rezolva urmatoarea ...

Buna ziua.
Va rog sa ma consiliati pentru a rezolva urmatoarea situatie.
Lucrez ca infirmier intr-un camin pentru persoane varstnice. În luna martie la instalarea situatiei de urgenta, patronul cu lacrim in ochi, "fetelor va rog salvati-mi afacerea va platesc salariu dublu, stam aici izolati fara contact cu exteriorul pentru a proteja rezidentii."
Am acceptat, in luna martie am fost in carantina la serviciu intre 16 si 22, apoi am intrat in tura pe 27 martie si am iesit pe 01 mai.
In luna martie am lucrat 28 de ore suplimentare pentru care nu am primit sporul de 200%, in Weekend am lucrat 60 ore am primit sporul de 100% pentru 52 ore, de noapte am lucrat 78 ore, am primit sporul de 25% pentru 64 ore.
In luna aprilie am lucrat 160 de ore suplimentare am primit sporul de 200% doar pentru 100 ore, in Weekend am lucrat 80 ore am primit sporul de 100% pentru 72 ore, de noapte am lucrat 96 ore, am primit sporul de 25% pentru 56 ore.
Am solicitat patronului plata acestor diferete, la inceput (in luna mai) a spus ca nu are posibilitati ca sa treaca perioada asta dificila si acum refuza sa mai plateasca.
In luna august am lucrat 12 ore suplimentare, cand l-am intrebat de ce nu se regasesc pe fluturas a spus “ conform Codului muncii pot sa-ti dau liber in urmatoarele trei luni”, atunci eu am intrebat de ce nu a procedat la fel si cu cele 88 ore suplimentare, de ce nu a platit sporurile de noapte si weekend ca au trecut aproape 6 luni de la prestarea lor.
Daca este nevoie va pot trimite graficul de lucru si fluturasii de salarii pentru lunile martie, aprilie .
Va rog sa ma ajutati sa-mi primesc banii pentru munca prestata.