Bună seara, de o luna de zile încerc sa fac lumina într-o problema foarte grava, care se întâmplă la noi în bloc. Voi încerca să mă rezum în mare la problema vostra. În data de 08.09.2020,dl.Presedinte încheie un contract de prestări servici cu o firma, în legătură cu o lucrare în bloc (nu convoacă adunarea generala a proprietarilor, nu tine ședința cu comitetul asociației de proprietarii, nu afișează, nu anunță nimic)despre acest contract, despre aceasta lucrare.. Pe data de 15.09.2020 ne trezim cu un anunț pe unul din peretele din dreptul uși liftului de la parter, prin care ne"anunta sa stam acasă în data de 17.09.2020,si sa dam voie la firma respectiva sa efectueze lucrare respectiva, pentru 16 apartamente și ca lucrarea va costa suma de 500 lei de apartament, și ca poate fi plătită în 3 rate lunare. Pe data de 16.09.2020 dl. Președinte afișează la avizierul blocului o copie după contractul de prestări servici și încă 2 facturi adresate către o asociație de proprietari,,,, fără nunarul asociației noastre, dar în atenția unei dna. X, care din cunoștințele voastre nu locuiește momentan la noi bloc, și nici nu deține vre-o funcție în comitetul asociației voastre de proprietarii.. Pe data de 17.09.2020,reusesc sa iau legătura cu dl. Președinte, și sa solicit detali și actele în legătură cu aceasta lucrare, solicit copie după contractul semnat, solicit copie după cele 2 facturi, solicit copie după procesul-verbal al comitetului prin care s-a decis prestatorul, și condițiile de plata, nu a dorit sa-mi pună la dispoziție nici un document solicitat. Pe data de 20.09.2020 afișează o factura prin care ne anunță că a plătit suma de,,,,,,,,, echivalentul avans lucrare,din bani personali??? Și se specifica ca este avans în baza contractului semnat pe data de 08.09.2020,. Pe una dintre facturi scrie ca firma a cumpărat 16 buc. piese pentru 16 apartamente, 1 suma care include, manopera, verificare, instalare încă 1 piesa,, 1 suma care este pentru depunere documentație pentru autorizație lucrare. Pe data de 22.09.2020,mai apare un anunț prin care ne anunță că în data de 17.09.2020 s-a mai efectuat încă o lucrare pe holurile de la etaje pentru o parte dintre locatari adică 29 apartamente care vor plăti doar ei. Problema este ca acum pe factura estimata adresata tot catre dna. X, valoarea 1 buc piesa este mai mica, la jumătatea prețului care a fost facturat 1 buc pentru cele 16 apartamente exact aceeași piesa, aceeași firma producătoare, încă o neregulă despistata. Pe data de 05.10.2020 pe lista de întreținere aferente luni AUGUST 2020, apare 1 rata pentru lucrarea efectuata pe data de 17.09.2020,si pe perete UN ANUNȚ, prin care ne aduce la cunoștință că valoarea lucrări este mai mare, și ca din cele 16 apartamente, DOAR 13 apartamente vor plăti, cele 3 au dispărut, și nici pe lista de întreținere nu apare ca au de plata 1 rata a lucrări. Pe data de 23.09.2020 am trimis către administrația blocului și am băgat în cutia postala a Asociației, o notificare prin care am solicitat sa-mi pună la dispoziție copii după toate actele, contract, facturi, și mai ales procesele-verbale încheiate de către comitetul asociație, și al adunări generale, prin care s-a votat realizarea unei astfel de lucrari,conform legi 196/2018.,. Pe data de 03.10.2020 primesc în cutia postala o copie după notificarea pe care am trimis-o către ei și un număr de înregistrare datat cu data de 28.09.2020, și pana in prezent azi 07.10. 2020 nu am mai primit nici un răspuns.. As dori sa ma ajutați, sa ma sfătuiți ce trebuie sa fac mai departe și dacă dl. Președinte a procedat legal,, mie personal nu mi se pare nimic legal. Mulțumesc anticipat.