avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Despre balcoane si demolare lor.Constructorul sau ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Despre balcoane si demolare lor.Constructorul sau primaria poate impune la reabilitarea termica ...

Constructorul sau primaria poate impune la reabilitarea termica a unui bloc de locuinte demolarea peretilor exteriori ai tuturor balcoanelor fara sa existe o expertiza care sa stabileasca ce balcoane au structura de sprijin verticala si orizontala a tamplariei cu termopan degradata si care nu ? Sunt inginer constructor si lucrez in reparatii si consolidari si nu am lucrat niciodata fara expertiza si proiect , de ce se practica acest lucru acum ? nu cumva pentru ca e vorba de castiguri grase din bani europeni . Daca nu exista expertiza punctuala si structura este intacta pot apela la justitie msai ales acum in perioada dee pandemie cu muncitori straini pe schela si patrundere in apartament si multa , multa mizerie si supraveghere zi de zi desi suntem angajati
Cel mai recent răspuns: M12345678 , utilizator 16:31, 9 Iulie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua. Ma confrunt cu aceeasi problema. Ni se impune daramarea balcoanelor si noi dorim doar inlocuirea termopanelor. Rog contactul unui avocat specializat in domeniu care ne poate oferi o consultatie juridica contra cost astfel incat sa putem intelege exact la ce putem fi cu adevarat obigati si la ce nu Multumesc !
Puteti sa clarificati ce inseamna "demolarea balcoanelor" pentru ca a demola eu inteleg ca se desfinteaza, nu mai exista balcoane.Puteti explica mai clar ce se face prin "demolarea balcoanelor"?
Ultima modificare: Sâmbătă, 10 Octombrie 2020
mitabiciclista, utilizator