avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general declaratii decembrie 2009
Discuție deschisă în Contabilitate în general

declaratii decembrie 2009

Ce declaratii se depun in decembrie, pentru un srl ?
Cel mai recent răspuns: Costinel Burca , Contabil 20:43, 23 Decembrie 2009
Declaratiile care trebuiesc depuse depind si de declaratia 010 !
Daca are salariati depune si pltateste declaratia 100 si 102 , daca e platitor lunar de tva depune declaratia 300 si plateaste TVA daca iese tva de plata .

Calendarul obligatiilor fiscale il puteti afla de pe siteul ministerului finantelor la sectiunea asistenta contribuabili .
Ultima modificare: Marți, 22 Decembrie 2009
Costinel Burca, Contabil
Declaratiile ce trebuie depuse intr-o anumita luna depind de vectorul fiscal al firmei, vector care se stabileste la infiintarea firmei in functie de optiunile reprezentantilor acesteia si se poate modifica ulterior prin depunerea declaratiilor 010 sau 092 la Administratia Financiara.

Intrebarea dumneavoastra e un pic neclara, in sensul ca nu inteleg daca e vorba de declaratiile ce se depun in Decembrie pentru luna Noiembrie, sau declaratiile pentru luna Decembrie ce vor fi puse in Ianuarie.

Daca va referiti la declaratiile lunii Noiembrie ati avea cam asa:
- declaratia 300 - decont de TVA - daca in unul din anii anteriori ati depasit cifra de afaceri de 100 mii EUR sau ati avut achizitii sau livrari intracomunitare din Iunie 2009 pana acum (acestea sunt cazurile in care deveniti platitor de TVA lunar)
- declaratia 100 - daca aveti salariati si nu sunteti microintreprindere (platitor de impozit pe venitul microintreprinderilor) sau daca in cursul lunii Noiembrie aveti de plata impozite cu retinere la sursa (dividende, contracte civile, impozit pe venit persoane fizice nerezidente, etc)
- declaratia 102 - daca aveti salariati si nu sunteti platitor de impozit pe venitul microintreprinderilor
- declaratii privind contributiile salariatilor la ITM, CASMB, CAS, AMOFM - daca aveti salariati

Binenteles, mai sunt si alte declaratii punctuale in functie de diverse evenimente specifice firmei dumneavoastra.


Recomandare: Pe viitor incercati sa includeti mai multe detalii despre fondul problemei pentru a primi raspunsuri prompte si la obiect. La intrebarea de mai sus ati fi putut include cel putin informatii despre: daca sunteti sau nu platitor de TVA si daca aveti salariati.
imago_expert a scris:
...
Recomandare: Pe viitor incercati sa includeti mai multe detalii despre fondul problemei pentru a primi raspunsuri prompte si la obiect. La intrebarea de mai sus ati fi putut include cel putin informatii despre: daca sunteti sau nu platitor de TVA si daca aveti salariati.


Si cel mai important lucru ar fi sa ne spuneti daca aveti sau nu contabil , pentru ca un contabil trebuie sa se ocupe de aceste probleme , administratorul putand sa-l verifice ca sa se asigure ca totul este bine .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sfaturi contabile MARIA_c MARIA_c Buna ziua Am si eu nevoie de sfatul permanent al unui contabil in legatura cu tot ce inseamna ce face un contabil la o societate. Am un salon de cosmetica ... (vezi toată discuția)
Infiintare firma - microintreprindere monicaVna monicaVna Buna ziua Am mare nevoie de cateva sfaturi. Urmeaza sa infiintez o firma pentru magazin online , ce va fi microintreprindere ( indeplineste conditiile ... (vezi toată discuția)
Decl 100 si 102 tere tere buna ziua, ce decl depun daca firma nu mai are angajati?depun 100 si 102 pe zero? (vezi toată discuția)